Back to Australia

Imorgon åker Malin, min vän i livet, iväg igen och lämnar Finspång och alla oss bakom sig för att ännu en gång berika Australien med sin närvaro. Den här gången tar hon Vicke med sig också. Det är värst vad alla flyr! Är Finspång så illa?
Här händer inte mycket och många känner redan varandra innan man skakat hand. Jag kan väl hålla med om att Finspång inte var är den bästa av hålor här i Sverige, men jag tycker att det är överdrivet många som flyr. Vi har ju ändå världens bästa människor här! Jag har svårt att tänka mig att jag skulle kunna hitta så fina vänner någon annanstans. Men nu är det som det är och imorgon måste jag tvingas ta adjö igen av min bästa vän för ett halvår framöver - igen!
Vi har utan att överdriva setts minst 4 gånger varje vecka sen hon dök upp på Idas och min 20års fest i maj, och nu dom senaste veckorna har det varit ännu mer.
Det kommer bli tomt.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja men nästa gång hon kommer hem får du fan dela med dig lite för jag har knappt träffat henne alls:( dumma ni!

2010-10-12 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0