Dåliga cirklar finns det gott om!

Det här med halsfluss är ta mig tydan inte att leka med! Natten till igår sov jag 2,5h för att jag vaknade och hade ont. Så idag fick jag nog, ringde farbror doktorn, fick en akuttid, tittade i halsen och sa "det här ser ju inte alls bra ut!", fick antibiotika och nu är klocka. 01.34 och än har jag inte somnat.
Det är en enda ond cirkel! Jag kan inte äta för jag har så ont i halsen, när jag inte kan äta får jag så ont i magen att jag mår illa, när jag får så ont i magen kan jag inte sova, och när jag inte kan sova får jag ont i huvudet. Så typiskt!
Mina lymfkörtlar är stora som golfbollar medan halsmandlarna nöjer sig med storleken av en bebistomat.

Får nöja mig med att gosa sönder mina kissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0