Femstjärnig kväll!

Jag har haft en helt suverän kväll! Till att börja med hade jag superkul på jobbet, på väg hem från jobbet hämtar Jossan mig och klämmer helt opassande ur sig "Säg att han ska ge dig en häst.." Utan att avslöja resten av konversationen i respekt mot Någon så fortsätter resan hem till mamma och pappa för en tacokväll. Lillebror är hemma och det var ett par dagar sen vi sågs så humorn är låååångt under acceptabelt. Jag vill förstås berätta en väldigt rolig nyhet och studsar upp och ner på soffan medan jag ber honom gissa vem jag ska träffa. Lillebror kämpar flitigt på och blandar in bl a Torsten Flinck men lyckas ändå inte pricka rätt. Till slut sitter han på sin stol och studsar ivrigt men ironiskt på sin stol och säger uppjagat "naae!? Ska du träffa han!? På riktigt!? Är det HAN!?" Jag som inte förstår hans uppspeedade ironi undrar vem han menar. Då nästintill skriker han ut "KENNY!!!!" (Givetvis är det Starfighter han syftar på.) Mamma släpper loss i ett asgarv hon med. Jag har en så härlig familj :D Som pricken över i åkte Jossan och jag ut till Julhuset, utan rådjurshinder, och njöt av showen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0