Fredag och veckovill!

Happ! Fredag igen och jag hänger verkligen inte med i svängarna. Jag tycker att det är fredag varje dag, samtidigt som jag hela tiden längtar efter just fredagen. Himla mysko det där!
Efter en lång vaken natt på jobbet vandrade jag hemåt i mörkret och tyckte att allt vae sådär lagom jobbigt som det är när man är jättetrött, då stöter jag helt oförberedd på en gammal vän. Gammal är kanske fel ordval eftersom han egentligen är en av mina nyare vänner, men man hinner komma varandra nära under en sommar och helt plötsligt blev jag fylld av energi! Det är helt fantastiskt vad ett leende kan göra för världen :)
Efter bara fyra timmars sömn är huvudet inställt på att klockan är som mest 11.00 nu så jag har lagt mig till rätta i mitt kära badkar och njuter med varenda muskel i kroppen. Idag känner jag för att göra ingenting - synd bara att hela dagen och kvällen redan är uppbokad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0