Helg och fjärde advent

Det har varit ett par aktiva dagar av det här veckoslutet! Till att börja med hade vi en helt otroligt härlig trivselkväll ute hos Mona i Olstorp med alla jobbar kompisar, och min bag in box som jag hade tänkt att smygsmutta på var fram emot midnatt helt slut och festandet började rundas av. Inte att förglömmas så hann vi med både julklappsbyte och en hel del god mat.
Lördagen tillbringade mamma, Sanna och jag i Norrköping på Peter Johansson och Matilda Hanssons julkonsert. Helt makalöst! Och jag som alltid varit lite småkär i Peter (Jag vet! Det är Peter och Paul Walker som får mig på fall. Så typiskt!) lyckades få mig en kram efter konserten och det var inte mycket stake i varken mig eller mina ben efter den kramen. Vilken kille!
Söndagen, dagen i all ära, och fjärde advent hat firats hemma hos mamma och pappa med att baka julgodis hela dagen! Och som om jag inte fått nog fick jag Ida och Martin på besök som julstökade och bakade både det ena och andra. När Ida och Martin lämnat byggnaden kom lillasyster och tröck i sig lite Kinamat, så det har verkligen varit full rulle den här helgen. Imorgon ska jag riktigt njuta av sovmorgonen innan jag får pulsa i den efterlängtade snön mot jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0